Проект BG05M2OP001-2.004-0004
„Развитие на способностите на учениците и повишаване мотивацията
им за учене чрез дейности, развиващи специфични знания, умения и компетентности
(ТВОЯТ
ЧАС) – фаза І“
ПРОЕКТ `ТВОЯТ ЧАС`
Проект BG05М20Р001-2.004-0004
„Развитие на способностите на учениците и повишаване мотивацията им за учене
чрез дейности, развиващи специфични знания, умения и компетентности (ТВОЯТ ЧАС)
– ФАЗА 1″ по Оперативна програма “Наука и образование за интелигентен
растеж” 2014 – 2020, съфинансирана от Европейските структурни и инвестиционни
фондове за програмен период 2014 – 2020 г.
Заповед № РД09-1072/10.08.2016 г. за определяне на училищата,
които да участват по проект BG05М20Р001-2.004-0004 „Развитие на способностите
на учениците и повишаване мотивацията им за учене чрез дейности, развиващи
специфични знания, умения и компетентности (ТВОЯТ ЧАС)
ИНСТРУКЦИЯ за изпълнение на дейностите по проект BG05M2OP001-2.004-0004
“Развитие на способностите на учениците и повишаване мотивацията им за учене
чрез дейности, развиващи специфични знания, умения и компетентности (ТВОЯТ ЧАС)
– фаза І”.
Бланка за създаване на документи по проект BG05M2OP001-2.004-0004
“Развитие на способностите на учениците и повишаване мотивацията им за учене
чрез дейности, развиващи специфични знания, умения и компетентности (ТВОЯТ ЧАС)
– фаза І”.
Лого на ОП “Наука и образование за интелигентен растеж”, С текст
отдясно.
Лого на ОП “Наука и образование за интелигентен растеж”, С текст
в средата.
Заявление и декларация за информирано съгласие, Приложение № 2,
DOC
Заявление и декларация за информирано съгласие, Приложение № 2,
PDF за ученици, които желаят да участват в занимания по интереси в проект “Твоят
час”.
Анкетна карта, Приложение № 4, DOC за ученици, които желаят да
участват в занимания по интереси в проект “Твоят час”.
Индивидуална образователна карта, Приложение № 5, DOC
Индивидуалната образователна карта има за цел да идентифицира индивидуалните
потребности на ученика от подпомагане по определен учебен предмет; да отрази
анализа на причините, свързани с обучителните затруднения; да систематизира
дейностите, свързани с динамиката на индивидуалния напредък на ученика; да
отчете приноса на взаимодействието и сътрудничеството между ръководителя и
ученика за повишаване на образователните постижения и да отчете приноса на това
сътрудничество за намаляване на рисковете за отпадане от училище.
Примерна номенклатура за закупуване
на материали по проекта
Нашето
училище разработи и прилага училищен механизъм
за идентифициране на:
Дейности
за преодоляване на обучителните затруднения:
Извънкласни дейности по
интереси- които
са одобрени от екипа
№ |
Дейност /
Име |
Тип
занимание |
Брой
ученици |
1 |
Клуб „Да
рисуваме заедно“ |
Занимание
по интереси |
10 |
2 |
Клуб
„Приказната ни страна България - моят свят” |
Занимание
по интереси |
7 |
3 |
Майка и
татко са страхотни родители |
Занимание
по интереси |
10 |
4 |
Родният
край и неговата история |
Занимание
по интереси |
8 |
5 |
Спортни клубове
за развиване на спортните възможности при учениците |
Занимание
по интереси |
10 |
6 |
Спортни
клубове - волейбол |
Занимание
по интереси |
10 |
7 |
„ Фолклор
на етносите – Ромски фолклор” Пет могили |
Занимание
по интереси |
10 |
8 |
обучение
по български език за ученици за които българският език не е майчин |
Обучителни
затруднения |
8 |
9 |
Допълнително
обучение по български език за първи клас |
Обучителни
затруднения |
6 |
10 |
Допълнително
обучение по български език за ученици от 5 до 8 клас |
Обучителни
затруднения |
8 |
11 |
Занимателна
математика 2 клас |
Обучителни
затруднения |
8 |
12 |
Занимателна
математика - 5 и 6 клас |
Обучителни
затруднения |
7 |
13 |
Занимателна
математика 5-8 клас |
Обучителни
затруднения |
8 |
14 |
Занимателни
информационни технологии |
Обучителни
затруднения |
7 |
15 |
Клуб „Аз и
светът около мен” |
Обучителни
затруднения |
7 |
16 |
Човекът
обича природата Пет могили |
Обучителни
затруднения |
8 |
Общо
обхванати ученици |
132 |
Очаквани
резултати: